تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۷
 

"اسد باید در رأس کار حضور داشته باشد"

Share/Save/Bookmark
وزیر ارشاد با تأکید بر لزوم حفظ بشار اسد در منصب ریاست‌جمهوری سوریه گفت: بشار اسد باید در رأس کار حضور داشته باشد، چون اگر وی نباشد نیروهای افراطی شرایطی همانند لیبی را رقم می‌زنند و به تجزیه این کشور می‌پردازند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:علی جنتی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با اشاره به پیروزی‌های اخیر نیروهای مقاومت در کشور سوریه اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد موفقیت‌های نیروهای مقاومت در سوریه بودیم که امیدوار هستیم در نهایت محور مقاومت به پیروزی برسد و گروه‌های تکفیری نابود شوند و ریشه آن‌ها کنده شود.

وزیر ارشاد با تأکید بر لزوم حفظ بشار اسد در منصب ریاست جمهوری سوریه افزود: بشار اسد باید در رأس کار حضور داشته باشد چون اگر وی نباشد نیروهای افراطی شرایطی همانند لیبی را رقم می‌زنند و به تجزیه این کشور می‌پردازند.

جنتی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در استان قم گفت: مجموعه شهید آوینی که بزرگ‌ترین مجموعه تئاتر استان قم است تا بهمن ماه امسال افتتاح می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم توسعه و تکمیل پروژه‌های فرهنگی در استان قم افزود: تالار مرکزی شهر قم پروژه ملی وزارت ارشاد است که تلاش می‌کنیم با تدبیر منابع مالی کار بهره برداری آن انجام شود.

م
کد مطلب: 309500
مرجع : تسنیم