تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۳
 

ادعای «وال‌استریت ژورنال» درباره پرداخت رشوه به «فلین»

Share/Save/Bookmark
ترکیه ادعای نشریه آمریکایی درباره پرداخت رشوه برای استرداد مخفیانه فتح‌الله گولن را تکذیب کرد.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سفارتخانه ترکیه در آمریکا به گزارش نشریه «وال‌استریت ژورنال» درخصوص استرداد «فتح‌الله گولن» (اپوزسیون آمریکانشین) واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.

در بیانیه این سفارتخانه تاکید شده که ترکیه هرگز به ابزارهایی غیر از مرّ قانون برای استرداد گولن دست نمی‌اندازد و ادعاهایی در این باره تماما «کذب، مضحک و بی‌اساس» است. سفارتخانه ترکیه در آمریکا همچنین مجددا گولن را مغزمتفکر و طراح اصلی کودتای نافرجام 15 جولای 2016 دانست.

وال‌استریت ژورنال چندی پیش طی گزارشی نوشته بود ترکیه به «مایکل فلین» مشاور پیشین امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا و پسرش 15 میلیون دلار پیشنهاد داده بود تا «فتح‌الله گولن» را مخفیانه به آنها تحویل دهد.



د
کد مطلب: 391756
مرجع : فارس