تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۸
 

فرود خمپاره‌های تروریست‌ها در مدارس فوعه و کفریا/ هلاکت ۱۳ فرمانده ارشد میدانی تروریست‌ها در حملات هوایی جنگنده‌های روس

Share/Save/Bookmark
 
جنگنده‌های روسی برای کاهش فشار حملات خمپاره‌ای به شهرک‌های الفوعه و کفریا، در چندین مرحله مواضع گروه‌های تروریستی را در مناطق حومه شهرک‌ها هدف قرار دادند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: آخرین خبرها از شهرک های محاصره شده الفوعه و کفریا حاکیست، حملات خمپاره ای عناصر تروریستی علیه مناطق مسکونی و شهروندان برای هفتمین روز متوالی ادامه دارد.
یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: عناصر تروریستی هیات تحریر الشام و تحریر سوریه در ساعات گذشته دهها خمپاره دیگر به سمت شهرک های محاصره شده شلیک کردند.

وی افزود: شدت حملات خمپاره‌ای تروریست‌ها از شهرک «بنش» به حدی بود که شهروندان شهرک کفریا مجبور به تخلیه منازل خود شدند و برای نجات جان خود به سمت مزارع اطراف پناه آوردند.
این منبع میدانی از حمله تروریست‌ها به مدارس هم خبر داد و گفت: عناصر تروریستی چند خمپاره به سمت مدارس دو شهرک شلیک کردند و خسارت‌های سنگینی را وارد کردند؛ خوشبختانه کودکان در این حملات آسیبی ندیدند.

حمله عناصر تروریستی از محور «بنش، معره مصرین، مزارع بروما و الصواغیهم» صورت گرفت و براساس اعلام منابع میدانی تعداد خمپاره های شلیک شده به دو شهرک بیش از ۱۷۰ قبضه رسیده است.
همزمان با حملات خمپاره ای تروریست ها، هواپیماهای سوریه برای کمک رسانی به شهروندان محاصره شده به پرواز درآمدند و چند بسته از محموله های غذایی و بهداشتی را از آسمان پرتاب کردند؛ عناصر تروریستی با شلیک یک موشک توانستند یکی از بسته های حامل مواد غذایی را در آسمان منفجر کنند.

از سویی دیگر، جنگنده های روسی برای کاهش فشار حملات خمپاره ای به شهرک های الفوعه و کفریا، در چندین مرحله مواضع گروه های تروریستی را در مناطق حومه شهرک ها هدف قرار دادند و خسارت های سنگینی به آنان وارد کردند.

در حملات جنگنده های روسی،۴۵ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند که نام ۱۳ تن از فرمانده هان میدانی جبهه النصره از جمله «ابوضاهر» در لیست کشته شدگان دیده می شود. براساس اعلام منابع میدانی تروریست های کشته شده ملیت چچنی، ازبکی و سعودی دارند.



د
کد مطلب: 398043
مرجع : مشرق