تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵
 

دلیل رفتن «افشار» از تلویزیون به روایت حیاتی

Share/Save/Bookmark
محمدرضا حیاتی گفت: «اطلاعی از علت کناره‌گیری مرحوم قاسم افشار از گویندگی خبر ندارم و وی به کسی در این مورد چیزی نگفته است.»
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمدرضا حیاتی گفت: «اطلاعی از علت کناره‌گیری مرحوم قاسم افشار از گویندگی خبر ندارم و وی به کسی در این مورد چیزی نگفته است.»

این گوینده خبر صداوسیما با اشاره به درگذشت مرحوم قاسم افشار بیان کرد: «امیدوارم خداوند ایشان را رحمت کند. وی بسیار در حرفه گویندگی تبحر داشت.»

حیاتی در واکنش به مطالبی که پیرامون ارتباط خروج مرحوم افشار از صداوسیما و حوادث سال ۸۸ که در فضای مجازی منتشر شده است، عنوان کرد: «حقیقتا من اطلاعی از علت تصمیم وی ندارم و در این زمینه با کسی چیزی در میان نگذاشته است.»

وی در پایان گفت: «وقتی در آن شرایط و فضا چنین تصمیمی گرفته شود، چنین شایعاتی پیرامون افراد ساخته می‌شود. شاید ممکن بوده اما من اطلاعی ندارم.» قاسم افشار، گوینده توانمند و با سابقه صداوسیما، ۲۶ اردیبهشت بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

افشار که از سال‌های اول انقلاب، گویندگی در بخش‌های خبری رادیو و تلویزیون را بر عهده داشت و در بحبوحه سال‌های دفاع مقدس با صدایی حماسی بارها اخبار مربوط به پیروزی های رزمندگان اسلام را به اطلاع هموطنان رسانده بود، از استادان گویندگی و فن بیان بود. افشار حدود یک دهه (۹ سال) بود که در تلویزیون حاضر نمی‌شد.


د
کد مطلب: 400792
مرجع : ایسنا