تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۱
 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: طرح های شیطانی علیه سپاه با پاسخ پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد

Share/Save/Bookmark
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: طرح های شیطانی علیه سپاه با پاسخ پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد
 
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح نسبت به تصمیم تحریک آمیز دولت کانادا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی هشدار داد.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح نسبت به تصمیم تحریک آمیز دولت کانادا که برگرفته از سیاست‌های صهیونیسم بین الملل است، در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی هشدار داد.

در پی تصویب طرحی در مجلس عوام کانادا که طراحی و صحنه گردان آن، یکی از نمایندگان حامی رژیم صهیونیستی است؛ سردار شکارچی این اقدام را مخل امنیت و ثبات در منطقه دانست و از مسئولان دولت کانادا خواست ضمن عذرخواهی از ملت ایران، هرچه سریع‌تر نسبت به این تصمیم نابخردانه تجدیدنظر کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه با یادآوری اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریسم، اظهارداشت: منشاء این قبیل تصمیمات بی ثبات کننده امنیت جهانی، رژیم صهیونیستی و امریکا بوده اند و دولت کانادا نباید اسیر خیمه شب بازی‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شود.

وی هشدار داد: طرح‌های شیطانی علیه بازو‌های دفاعی ایران با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در پایان با اشاره به اینکه اقدام تحریک آمیز کانادا، نوعی تلاش برای اجماع سازی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بازو‌های اقتدار دفاعی ایران محسوب می‌شود، افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و ارتقای اقتدار دفاعی هرگز اسیر این صحنه سازی‌ها نخواهند شد و اینگونه اقدامات را چیزی جز عملیات روانی با راهبری صهیونیسم بین المللی نمی‌دانند که از روی درماندگی است.
 
کد مطلب: 401857
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان