تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۵
 

حزب الله: پیامدهای شکست اسرائیل در غزه همچنان پابرجاست

Share/Save/Bookmark
حزب الله: پیامدهای شکست اسرائیل در غزه همچنان پابرجاست
 
نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت که پیامدهای شکست رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت در نوار غزه همچنان ادامه دارد.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: تصویر کلی محور سه جانبه آمریکا ، اسرائیل و عربستان چیزی جزء شکست و ناتوانی و ناکامی در سراسر منطقه نیست. این محور شکست‌های زیادی خورده است و از شکستی وارد شکست دیگر می شود که آخرین شکست این محور در ساحل غربی یمن بود.
وی افزود: متجاوزان آمریکایی - سعودی در یمن با وجود تجاوزگری وحشیانه، به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند و شکست بزرگی را در ساحل غربی یمن و شهر الحدیده متحمل شده و مجبور شدند که توقف حمله به الحدیده را به خاطر تلفات و خسارت های زیاد خود و محاصره شدن نیروهای خودشان به علت پایداری و دلاوری ارتش و کمیته های مقاومت مردمی اعلام کنند. 
دعموش اظهار داشت: اسرائیل نیز در تجاوزگری اخیر خود به غزه شکست خورد که تبعات آن همچنان برجاست است و بعد از استعفای اویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل، چه بسا کابینه نتانیاهو استعفای خود را اعلام کند.
وی کسانی را که بدنبال عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هستند، خیانتکار و توطئه گر خواند و گفت: شکست آمریکا ،‌ عربستان و اسرائیل در دستیابی به اهداف خود در یمن ،  سوریه ، لبنان و فلسطین به معنای پایان درگیری نیست بلکه ما همچنان در قلب نبرد به سرمی بریم و دشمن تلاش خواهد کرد که از جنبه های سیاسی، نظامی، رسانه ای، اقتصادی و مالی فشار بیشتری بیاورد و به سادگی  تسلیم نخواهد شد بنابراین تداوم درگیری در منطقه و تهدیدهای دشمنان علیه ملت‌ها و کشورهای منطقه، پایداری و استقامت و پافشاری بر اهرم‌های قدرت و در صدر آن مقاومت را ایجاب می‌کند تا ائتلاف آمریکایی به طور کامل شکست خورده و محور مقاومت و نقش و طرح آن در منطقه بیش از پیش ریشه دار تر شود.

م
کد مطلب: 404284
مرجع : تسنیم