تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷
 
خوش‌آمد مردم ولایتمدار خوزستان به ۷۲ مسافر آسمانی دفاع مقدس؛

شلمچه میزبان شهدا شد

Share/Save/Bookmark
شلمچه میزبان شهدا شد
 
پیکرهای پاک و مطهر ۷۲ شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس صبح امروز سه‌شنبه ۲۰ آذرماه بر دستان مردم ولایتمدار استان خوزستان و اهل‌سنت بندرعباس از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد میهن اسلامی شدند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: پیکرهای پاک و مطهر 72 شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس صبح امروز سه‌شنبه 20 آذرماه بر دستان مردم ولایتمدار استان خوزستان و اهل‌سنت بندرعباس از طریق مرز بین‌المللی شلمچه وارد میهن اسلامی شدند.
این شهدای عاشورایی در عملیات‌های رمضان، کربلای 5 و تک دشمن در اواخر جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع جانانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند و اکنون در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران وارد وطن شده و بار دیگر رنگ‌وبوی ایثار و شهادت را به این خاک شهادت‌خیز اعطا کردند.

پیکرهای پاک 72 شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی زبیدات، شلمچه و کتبیان توسط قرارگاه کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح تفحص شدند.

مراسم استقبال از این شهدا با حضور اقشار مختلف مردم و ملت ولایتمدار استان خوزستان به‌ویژه عشایر غیور و همیشه در صحنه عرب، لر، بختیاری، اهل‌سنت بندرعباس و غیره در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر انجام می‌شود.
همچنین مراسم استقبال از پیکرهای مطهر این شهیدان در معراج شهدای اهواز امروز سه‌شنبه 20 آذرماه ساعت 19 با سخنرانی حجت‌الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان و مداحی امین صوفی برگزار می‌شود.

م
کد مطلب: 404576
مرجع : تسنیم