تاریخ انتشار : يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷
 
فرمانده معظم کل قوا در دیدار فرماندهان و مسؤولان نیروی انتظامی:

کاری کنید که نیروی انتظامی در چشم مردم مقتدر، عادل و هوشیار باشد

Share/Save/Bookmark
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرماندهان و مسؤولان نیروی انتظامی فرمودند: کاری کنید که نیروی انتظامی در چشم مردم مقتدر، عادل و هوشیار باشد.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی با تشکر از تلاشهای حافظان نظم و امنیت، این نیرو را در معرض نگاه و قضاوت عمومی دانستند و تأکید کردند: باید به نحوی عمل کنید که برداشت مردم از نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر، عادل و هوشیار باشد.
فرمانده کل قوا، لازمه رسیدن نیروی انتظامی به جایگاهی در تراز انقلاب و نظام اسلامی را پیشرفت بدون توقف خواندند و افزودند: بخشهای مختلف نیروی انتظامی از جمله کلانتری‌ها، پاسگاهها و گشت‌های انتظامی در پیش چشم مردم قرار دارد، و قضاوت درباره عملکرد نیروی انتظامی به مجموعه نیروهای مسلح و نظام اسلامی تعمیم پیدا می‌کند.
ایشان با اشاره به پیشرفت‌های خوب نیروی انتظامی از جمله بهبود رفتار با مردم و مراجعان در مراکز انتظامی نسبت به گذشته، بر لزوم استمرار پیشرفت‌ها تأکید کردند و افزودند: عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم کاملاً اطمینان‌بخش و اعتمادآفرین باشد.
پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: سربازان جان‌برکف ملت ایران در نیروی انتظامی با روحیه انقلابی، مدیریت جهادی، تفکر بسیجی و با عزم و اراده راسخ برای حفظ امنیت و آرامش کشور و پاسداری از ارزشها تلاش کرده و حافظان جان و مال و ناموس مردم و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند.
در این دیدار نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.

م
کد مطلب: 404719
مرجع : فارس