تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱
 

مصوبه کمیسیون تلفیق برای دریافت ۵ میلیارد وام از روسیه

Share/Save/Bookmark
مصوبه کمیسیون تلفیق برای دریافت ۵ میلیارد وام از روسیه
 
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: به دولت اجازه داده شد تا ۵ میلیارد دلار برای اخذ وام از کشور روسیه برای پروژه‌های عمرانی دریافت کند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 کل کشور در حاشیه جلسه این کمیسیون با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز این کمیسیون، گفت: طبق مصوبه این کمیسیون به دولت اجاره داده شد تا 30 میلیارد دلار فاینانس از کشوهای خارجی علاوه بر سهمیه سال قبل داشته باشد.

وی ادامه داد:در بند دیگری به دولت اجازه داده شد تا  5 میلیارد دلار برای اخذ وام از کشور روسیه برای پروژه‌های عمرانی دریافت کند.
نماینده مردم تویسرکان در مجلس تصریح کرد: به شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته اجازه داده شد تا  با تائید وزارت کشور تا سقف 80 هزار میلیارد اوراق مشارکت با تضمین اصل و سود منتشر کنند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 98 اضافه کرد: به دولت برای استمرار پرداخت خزانه‌داری کل کشور اجازه داده شد تا  100 هزار میلیارد ریال اسناد خزانه با سررسید کمتر از یکسال منتشر کند.
مفتح اظهار داشت:به وزارت نفت اجازه داده شد با تصویب شورای عالی اقتصاد اوراق مالی اسلامی به صورت ریالی و ارزی در سقف 35 هزار ریال برای مشارکت در بخش نفت و گاز با اولویت میادین مشترک منتشر کند.

م
کد مطلب: 405096
مرجع : تسنیم