تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۷
۳
 

دست کروبی شکسته، او را از حصر خارج کنید!

Share/Save/Bookmark
دست کروبی شکسته، او را از حصر خارج کنید!
 
آقای کروبی با گذشت 83 سال سن ایام کهنسالی عمر خود را با مشقت تحمیلی و در حصر خانگی و محرومیت از بدیهیات زندگی عادی و حال نامساعد جسمی سپری می‌نماید.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: حزب اعتماد ملی در نامه‌ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه که روزنامه اعتماد آنرا منتشر کرد، خواستار خارج کردن مهدی کروبی از حصر خانگی شده است.

در بخشی از این نامه می‌خوانیم:‌ جناب آقای کروبی با گذشت 83 سال سن ایام کهنسالی عمر خود را با مشقت تحمیلی و در حصر خانگی و محرومیت از بدیهیات زندگی عادی و حال نامساعد جسمی سپری می‌نماید؛ در طول یک ماه اخیر به ‌دلیل فشارهای ناشی از این حصر با افت شدید فشار خون (5/5 درجه) و پوکی استخوان مواجه گشته که بر اثر عدم تعادل جسمانی ناشی از آن دچار شکستگی استخوان دست گردیده و هم‌اکنون با سختی ایام را سپری می‌نماید.

در قسمت پایانی این نامه آمده است: اکنون امید و انتظار این است با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، پیگیری قانونی و مصلحانه امر در دستور کار حضرتعالی و دستگاه قضایی کشور قرار گیرد و حصر آیت‌الله مهدی کروبی و همچنین مهندس میرحسین موسوی و همسر گرامی‌اش خانم دکتر زهرا رهنورد که از مواریث دوران مدیریت قضایی قبل بوده در دوره مدیریت جدید خاتمه یافته و این قفل سیاه با کلید جنابعالی گشایش یابد!

روزنامه اعتماد در گزارش خود همچنین مدعی "ممانعت‌ نهادهای امنیتی از رسیدگی تمام و کمال به شرایط مهدی کروبی" نیز شده است.

سایت اعتمادآنلاین نیز دستخطی از محمدجواد حجتی کرمانی (فعال اصلاح‌طلب) خطاب به کروبی را منتشر کرده که حجتی در آن تأکید می‌کند همچنان به یاد کروبی است.

*جریان اصلاحات حتی تا امروز نیز دست از نگاه ابزاری به کسانی مثل مهدی کروبی و میرحسین موسوی برنداشته و همچنان قصد دارد نظام اسلامی را در بحث فتنه 88، به هر بهانه‌ای ولو شکستگی دست یکی از سران فتنه؛ یک قدم به عقب‌نشینی وادار کند.

این نکته عقلانی کاملا بدیهیست که امنیت ایران اقتضا دارد آقایان مهدی کروبی و میرحسین موسوی مادام که از فتنه 88، عذرخواهی علنی نکنند و نسبت به اصلاح افتضاحی که به بار آوردند اقدامی نداشته باشند؛ تا روز آخر در حصر بمانند.

در این بین نیز بهانه‌هایی مثل بیماری یا پیری دلیلی بر رفع حصر نیست.

کما اینکه مشکل پوکی استخوان آقای کروبی نیز با رفع حصر حل نخواهد شد!

ادعای ممانعت از رسیدگی به مهدی کروبی نیز اولا با عقلانیت در تناقض است، ثانیا هیچ سندی درباره آن وجود ندارد و ثالثا دروغگویی ژنتیکی که در حوالی این افراد وجود دارد؛ اجازه پذیرش ادعاهای آنها در میان مردم را نمی‌دهد.

از باب کنایه اینکه تنظیم‌کنندگان نامه سرگشاده حزب اعتماد بایستی اول از همه اخبار مربوط به قرق استخر برای شنای اختصاصی آقای کروبی و یا معامله خانه از سوی ایشان در دوران حصر را از حافظه مردم پاک می‌کردند و بعد به مرثیه‌سرایی مشغول می‌شدند!

* حزب اتحاد ملت (بدیل حزب منحله مشارکت) نیز با صدور بیانیه‌ مشابهی خواستار رفع حصر شده است.


ح
کد مطلب: 413389
مرجع : سايت خبری جهان
 
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۳-۳۱ ۱۵:۰۲:۱۵
الهی پاهاش هم بشکنه فتنه گرابله و هرکی طرفدار فتنه گران است
 
شریف زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۰۳-۳۱ ۱۸:۱۶:۰۳
دست کروبی شکسته، او را از حصر خارج کنید!
دست کروبی شکسته مهم نیست باید گردنش بشکند تا فردی که در جایگاه های مختلف نظام خدمت کرده و سپس فیلش یاد هندوستان نموده باید تاوان این بی خردی اش را بدهد.
 
جبار
۱۳۹۹-۰۴-۲۲ ۰۸:۲۹:۵۷
تازه به نفعش هست حصر باشه. با دست شكسته مي خواد بياد بيرون چكار كنه!!!
تو خونش نشسته كرونا هم نميگيره :)