تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۳
۱
 

بررسی تمام ابهامات در پرونده مرگ قاضی فراری/ آیا منصوری زنده است؟

Share/Save/Bookmark
بررسی تمام ابهامات در پرونده مرگ قاضی فراری/ آیا منصوری زنده است؟
 
پس از فوت مبهم غلامرضا منصوری ابهامات متعددی در این پرونده مطرح شده است.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:
منصوری که پس از بازداشت طبری از کشور گریخته بود جسدش روزجمعه ۳۰ خردادماه در هتل محل اقافش در رومانی پیدا شد.
منصوری در پرونده اکبر طبری نقش مؤثری داشته و طی چند دوره از حسن نجفی ۵۰۰ هزار یورو رشوه دریافت کرده بود؛ پس از مرگ منصوری وکیل او اعلام کرد که موکلش تا ساعت ۱۵:۵۴ دقیقه عصر جمعه به وقت ایران آنلاین بوده است و پس از آن خبر مرگش منتشر شد.
خبر مرگ منصوری را بار اول تلوزیون رومانی اعلام کرد و تصاویری از جسد او را هم رسانه‌های رومانی منتشر کردند اما موضوعی که هنوز در هاله‌ای از ابهام است علت فوت منصوری و صحت مرگ او است.
تنها یک ساعت پس از انتشار خبر مرگ منصوری اینترپل به نقل از پلیس رومانی از خودکشی این قاضی فراری خبر داد اما  خودکشی که برای مسئولان ایران  هنوز مشخص نیست۰

واکنش دادستان کل کشور به مرگ غلامرضا منصوری
چگونگی مرگ منصوری و زمان آن برای بسیاری از مقامات دولت ایران هنوز در ابهام است تا جایی که حتی دادستان کل کشور هم به موضوع مرگ غلامرضا منصوری واکنش نشان داد و از مشکوک بودن مرگ او خبر داد منتظری درباره علت مرگ قاضی منصوری گفت:  مرگ او مشکوک بوده و باید مسیر خود را طی کند.
روز یکشنبه و با گذشت دو روز از فوت غلامرضا منصوری و همزمان با پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده طبری قاضی و نماینده دادستان این پرونده هم به فوت این قاضی فراری واکنش نشان دادند.

در پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری رسول قهرمانی نماینده دادستان ضمن اشاره به فوت غلامرضا منصوری از مقامات ذیربط ایران و مقامات دولت رومانی خواست تا هرچه سریعتر ابعاد این حادثه را  بررسی کنند تا پاسخی روشن، رسمی و قاطع به دستگاه قضایی ایران ارائه شود.
تا این لحظه صحت و سقم  مرگ منصوری برای دادگاه احراز نشده است
البته علاوه بر نماینده دادستان قاضی بابایی هم درباره فوت غلامرضا منصوری صحبت کرد و گفت:  تا این لحظه صحت و سقم موضوع برای دادگاه احراز نشده و در صورت احراز صحت خبر، دادگاه مطابق با قانون درباره این متهم تصمیم‌گیری می‌کند.
همانطور که گفته شد اولین تصاویر مرگ غلامرضا منصوری را رسانه‌های رومانیایی منتشر کردند، اما هنوز راجع به فوت و صحت مرگ این متهم نیرو‌های پلیس ایران اطلاعات تکمیلی را به دست نیاورده‌اند.
 اینترپل ایران با ارسال نامه‌ای به پلیس رومانی از آن‌ها تقاضا کرد تا اطلاعات تکمیلی درباره منصوری را ارائه دهند زیرا برای پلیس ایران مرگ این قاضی فراری مشخص نشده است و حتی مرگ او هم خود در هاله‌ای از ابهام است و به همین دلیل سردار شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ایران از ارسال تیم تخصصی برای بررسی علت حادثه‌ای که برای غلامرضا منصوری رخداد خبر داد.

به دنبال بیشتر شدن حواشی مرگ منصوری و از آنجایی که حتی هنوز جسد او هم به کشور بازنگشته اینترپل ایران در راستای اعزام تیمی تخصصی به کشور رومانی است و تنها با بازگشت جسد این قاضی فراری و انجام معاینات پزشکی می‌توان  از سرنوشت منصوری مطمئن شد.
غلامرضا منصوری قاضی فراری و متهم ردیف نهم پرونده اکبر طبری که به اتهام دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه از کشور گریخته بود روز جمعه به طور مشکوکی کشته شد و جسدش در محل هتل اقامتش پیدا شد و حال باید منتظر ماند و دید که سرانجام این کلاف درهم پیچیده و مرگ این قاضی فراری چه می‌شود و چه زمانی جسد او به کشور باز می‌گردد.



ح
کد مطلب: 413429
مرجع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
 
Romania
۱۳۹۹-۰۴-۰۲ ۱۵:۱۸:۳۲
ظاهرا دوستان خبر داشته اند که ایشان از کشور گریخته اند انهم پس از بازداشت طبری اطلاعات جالبی است و جالبتر اینکه فرد فراری به سفارتخانه کشورمان برای بازگشت مراجعه کرده !!!!