تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۴
۳
 

ممنوعیت جذب نیروی شرکتی با تصویب طرح مجلس

Share/Save/Bookmark
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قانون مدیریت خدمات کشور جامع و کامل است ولی اجرای آن با اجحاف علیه نیروهای شرکتی همراه است.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهار داشت: طرح ساماندهی کارکنان دولت در بحث مقدماتی توسط  کیمیسون اجتماعی مجلس در حال بررسی است و امیدواریم پس انجام امورات مربوط به بودجه ۱۴۰۰ این طرح را ادامه دهیم.
 
وی با بیان اینکه قانون مدیریت خدمات کشور جامع و کامل است ولی  اجرای آن با اجحاف علیه نیروهای شرکتی همراه است، افزود: براساس طرح ساماندهی، جذب هرگونه نیروی شرکتی از این پس ممنوع خواهد بود و کسانی اکنون مشغول به کار این عنوان هستند تبدیل به قرارداد معین ذیل قانون ماده ۳۲ مدیریت خدمات کشور می شوند.
 
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: افرادی که بصورت قراردادی اند و سابقه کار چندین ساله نیز دارد تبدیل به پیمانی شده وی پس از طی  پروسه زمانی ۳ تا ۵ سال آزمایشی  و بعد از آن جزو نیروهای رسمی دولت خواهند بود.
 
وی تصریح کرد:  تمامی منافذی که موجب نارضایتی کارکنان غیر رسمی که نمی توانستند جزو نیروهای رسمی شوند پس از تصویب این قانون بسته خواهد شد.


م
کد مطلب: 421511
 
بیکار با مدرک تحصیلی دکترا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۱۲-۰۷ ۰۶:۱۵:۱۵
سلام همه نیروهای شرکتی که در ادارات جذب میشوند از طریق پارتی بازی بوده و هیچ گونه امتحان کتبی برای ورود به ادارات نداده اند و با بدترین مدارک دانشگاه های غیر انتفاعی و آزاد می باشند در حالیکه افراد با بهترین مدارک دولتی نتوانستند استخدام شوند آیا نارضایتی افرادی که پارتی نداشته اند و نتوانستند نیروی شرکتی شوند نیز می توانید از بین ببرید؟
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۱۲-۰۷ ۱۳:۱۵:۰۵
دقیقا افرادی که پارتی داشتند رو استخدام کنید
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹-۱۲-۰۷ ۱۳:۲۰:۰۸
شرکتی های اداره ما چند نفر پسر کارمند بازنشسته یک نفر برادر نگهبان چند نفر اقوام مدیر چند نفر اقوام رییس از جمله برادر زنش چندنفر اقوام رییس دیگه از جمله برادر زادش یک خانوم اقوام کارمند بازنشسته که بعدا اقوامش رو هم آورده خدایی چه مجلسی داریم میخاد با اینکار محبوبیت ایجاد کنه اما نمیدونه ممکنه چند نفر جذب شن اما صدها نفر متنفر میشن