تاریخ انتشار : جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۹
 
آخرین وضعیت کرونا در کشور؛

فوت۹۴ بیمار مبتلاء به کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته

Share/Save/Bookmark
فوت۹۴ بیمار مبتلاء به کووید۱۹ در شبانه‌روز گذشته
 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۸۳۰ نفر رسید.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۷ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۸۷ نفر از آنها بستری شدند.
 
وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۶۰۷ هزار و ۸۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۸۳۰ نفر رسید.
 
 سخنگوی وزارت بهداشت افزود:خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۷۲ هزار و ۴۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.
 
لاری بیان داشت:سه هزار و ۷۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تاکنون ۱۰ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۹۴۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
وی ابراز داشت:در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۵۲ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. 
 
سخنگوی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد:شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.
 

م
 
کد مطلب: 421580