تاریخ انتشار : جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۶
 

چمران: اگر مردم کنار بنشینند، نتیجه نخواهند گرفت

Share/Save/Bookmark
چمران: اگر مردم کنار بنشینند، نتیجه نخواهند گرفت
 
نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خطاب به دولتی‌ها، گفت: اگر می‌خواهیم مشارکت در انتخابات قوی و چشمگیر باشد، باید به زندگی مردم سر و سامان داده شود.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:مهدی چمران نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با مهر، در رابطه با بخشی از سخنان رئیس جمهور پیرامون مأیوس شدن مردم از مشارکت در انتخابات، گفت: آنچه که در حال حاضر مردم را ناراحت کرده است و به نظر می‌رسد نسبت به انتخابات بی تفاوت هستند، عدم کارایی مناسب مسئولین است. وضع زندگی و معیشت مردم خراب است و این یک امر طبیعی است.

وی افزود: در این شرایط مردم از نشاط و شور حضور در انتخابات فاصله می‌گیرند و دل زده می‌شوند. اولین مشکل و دلیلی که برای عدم تمایل به مشارکت در انتخابات وجود دارد، عدم کارایی و ناراحتی از مسئولین است.

نایب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: اگر در همین مدت باقی مانده مسئولین درست کار کنند و مردم بهبود شرایط را ببینند، به گرایش برای شرکت در انتخابات کمک خواهند کرد و میزان مشارکت هم بیشتر خواهد شد.

چمران با بیان اینکه آنچه مردم شاهد هستند، آنها را به این تفکر رسانده است که انتخابات در زندگی مردم تاثیر نخواهد داشت، تصریح کرد: وقتی تاثیر ندارد متاسفانه میزان مشارکت پایین می‌آید و باید تبیین کرد که بهتر شدن اوضاع و تغییر شرایط و تسهیل زندگی مردم به رأی و انتخاب آنها بستگی دارد و با این انتخاب می‌توانند شرایط نامناسب امروز را بهبود ببخشند.

وی گفت: اگر مردم کنار بنشینند، نتیجه نخواهند گرفت و اگر می‌خواهیم مشارکت در انتخابات قوی و چشمگیر باشد، باید به زندگی مردم سر و سامان داده شود. علت عدم مشارکت و کمبود مشارکت وضعیت اقتصادی کنونی است.

م
کد مطلب: 421583