تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲
 

حمایت ایران از محور مقاومت و سوریه تداوم خواهد داشت

Share/Save/Bookmark
حمایت ایران از محور مقاومت و سوریه تداوم خواهد داشت
 
رئیس جمهور با بیان اینکه حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و به ویژه سوریه تداوم خواهد داشت، اظهار داشت: ایران حامی استقرار صلح و ثبات و مخالف هرگونه مداخله خارجی در سوریه است.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور شامگاه شنبه در تماس تلفنی با «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به دولت و ملت دوست و برادر سوریه گفت: امیدوارم خداوند به برکت این عید سعید، رحمت و نعمات خود را بر ملت‌های مسلمان و به ویژه ملت‌های مقاوم ایران و سوریه نازل کند.

وی ضمن اشاره به لزوم اجرایی شدن توافقات سابق میان دو کشور، سفر چندی قبل رئیس جمهور سوریه به تهران را موفق توصیف و تاکید کرد: در این سفر توافقات خوبی حاصل شد که اجرای آنها باید به شکل جدی دنبال شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و به ویژه سوریه تداوم خواهد داشت، اظهار داشت: ایران حامی استقرار صلح و ثبات و مخالف هرگونه مداخله خارجی در سوریه است.

آقای «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه نیز در این گفتگوی تلفنی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به دولت و ملت ایران، از آیت‌الله رئیسی درخواست کرد که صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیات وی را به امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برساند.

رئیس جمهور سوریه با بیان اینکه دشمنان ما نه سال به سال، که روز به روز در برابر محور مقاومت ضعیف‌تر می‌شوند، گفت: ایران و سوریه در یک سنگر واحد قرار دارند و امیدوارم عید سال آینده را در حالی جشن بگیریم که ملت‌های ایران و سوریه شاهد موفقیت‌های روزافزون داخلی و خارجی باشند.

کد مطلب: 444565