تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۱
 

هشدار مقام حزب‌الله به صهیونیست‌ها: دستان ما همچنان روی ماشه است

Share/Save/Bookmark
هشدار مقام حزب‌الله به صهیونیست‌ها: دستان ما همچنان روی ماشه است
 
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص ترسیم مرزهای دریایی اعلام کرد که حساب مقاومت با صهیونیست‌ها باز خواهد ماند.
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی:«محمد رعد»رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان  در مراسم عزاداری ایام محرم در شهر النبطیه از مسئولان سیاسی لبنان خواستار تشکیل  فوری دولت برای رسیدگی به بحران های موجود شد.
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان خواستار تسریع در تشکیل دولتی با اختیارات تام و شایسته شد تا وظایف خود را در قبال مردم تحت محاصره این کشور انجام دهد و به مشکلات بغرنج آنها در زمینه برق، آب، آموزش، سلامت و کار رسیدگی کند.
به گزارش العهد، محمد رعد اعلام کرد که  رژیم  صهیونیستی باید بداند که حساب ما با آن باز خواهد ماند تا آب‌ها و سرزمین ما به طور کامل آزاد شود و دست ما همچنان روی ماشه باقی خواهد ماند.
وی  همچنین بر همبستگی حزب‌الله با همه مظلومان و مستضعفان به ویژه ملت فلسطین تاکید کرد .
محمد رعد تاکید کرد: ما مشتاقانه منتظر هستیم که ملت بحرین و یمن که در حال مقاومت هستند، آزادانه در سرزمین خود زندگی کنند. ما از خدا می‌خواهیم که مصیبت ملت عراق  که در آن تروریست‌ها با حمایت آمریکا فعالیت دارند، پایان یابد.
وی با اشاره به ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی گفت که حزب‌الله منتظر آمدن «آموس هوکستاین» فرستاده آمریکایی از فلسطین اشغالی است اما «ما برای مدت طولانی منتظر نخواهیم ماند».
محمد رعد تاکید کرد که دولت آمریکا برای ما همچنان منبع اصلی تجاوزگری و مصادره آزادی ملت‌ها باقی خواهد ماند و هرگز ادعای آن برای حمایت از حقوق بشر نفعی به حال آن نخواهد داشت؛ چرا که شواهد زنده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد دولت آمریکا حامی دیکتاتورها در جهان است».
وی  اعلام کرد که با خداوند متعال، ملتمان و خودمان عهد می‌بندیم که تا رسیدن به اهداف امام حسین (ع) در راه حق، عدالت، آزادی، سربلندی و پیروزی همه بشریت تلاش خواهیم کرد و پلک روی هم نگذاریم.
اخیرا نیز فراکسیون وفاداری با تاکید بر هوشیاری و آمادگی موثر این فراکسیون برای تحکیم حق حاکمیتی لبنان بر آب‌های سرزمینی اعلام کرده بود که برای موضع پرونده تعیین مرزهای آبی زمان همیشه برای صهیونیست‌ها باز نخواهد ماند.
 
کد مطلب: 445237